solicita oferta!

Companiile aeriene arunca iar „cârligul“ biletelor la reduceri

17 Ianuarie 2011

Odata cu promotiile demarate în magazine la colectiile de iarna, si companiile aeriene de linie Air France, KLM si Carpatair au dat startul la reducerile de început de an si îsi promoveaza pe site-uri bilete de avion mai ieftine cu pâna la 35% pentru calatoriile în strainatate.
"Cu ocazia deschiderii sezonului reducerilor de iarna, Carpatair a introdus programul Discount Shopping pentru sase destinatii de shopping din Italia si Germania", a declarat Paula Ardelean, directorul de marketing si vânzari al companiei Carpatair, cu hub-ul la Timisoara.
Carpatair nu a raportat rezultatele pe 2010, ci doar pe cele la semestru, care aratau plus 10% la numarul de pasageri.
Daca biletele de avion la reduceri au reusit sa creasca apetitul pentru calatorii anul trecut, dupa ce în 2009 industria aeriana anunta trafic în scadere, companiile aeriene au avut grija sa arunce din timp "cârligul" promotiilor si anul acesta.
Oficialii Carpatair au transmis ca în perioada 15 ianuarie-15 februarie se gasesc pe site-ul companiei bilete de avion la preturi de la 98 de euro dus-întors pentru calatoriile realizate pâna la jumatatea lunii martie spre destinatiile Roma, Milano, Florenta, Ancona, dar si München si Stuttgart. Cu toate acestea, reprezentantii Carpatair nu au precizat câte astfel de bilete la promotie sunt disponibile, de cele mai multe ori fiind vorba doar de câteva bilete la oferta.
Spre exemplu, un zbor dus-întors pe ruta Bucuresti-Roma, în perioada 4-6 martie costa 108 euro (fara taxele de aeroport care ajung la 100 de euro), cu rezervare facuta ieri. Carpatair nu a transmis câte bilete de avion se asteapta sa vânda datorita promotiilor realizate si nici ce încasari va aduce acest program.
"În lunile ianuarie si februarie cererea pentru deplasarile de afaceri sau pentru cele personale, în scop de vacanta, scade cu pâna la doua procente. Promotiile stimuleaza vânzarile în aceasta perioada, în care oamenii evita sa calatoreasca având în vedere conditiile meteo, dar nu numai", a declarat Mircea Vladu, proprietarul agentiei de turism Prestige Tours.
Si compania aeriana de linie regulata KLM care opereaza în România încearca sa atraga clienti la început de an promovând reduceri de pâna la 35% la biletele de avion într-o campanie sub numele "saptamâni speciale cu oferte în toata lumea".

Sursa : http://www.zf.ro/companii/companiile-aeriene-arunca-iar-carligul-biletelor-la-reduceri-7894477